6 Haziran 2009 Cumartesi

"Kendim için rekor olacak"

Formula 1 ING Türkiye Grand Prix'si öncesi Ferrari'nin düzenlediği ''Ferrari F1 Partisi'' yapıldı. Kuruçeşme'deki Les Ottomans Oteli'nde düzenlenen gecede, Ferrari Scuderia takımının pilotları Felipe Massa ve Kimi Raikkonen hayranlarıyla buluştu.

Koç Holding ve TOFAŞ Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç'un yanısıra, Tofaş Üst Yöneticisi (CEO) Ali Pandır'ın da katıldığı partide, Ferrari Başkan Yardımcısı Dany Bahar da yer aldı.

Kalabalık bir katılımın olduğu gecede Massa ve Raikkonen, kendilerine yöneltilen sorulara yanıt verdikten sonra imza dağıtırlarken, Mustafa Koç ve Ali Pandır da iki pilota hediye verdiler.

İstanbul Park'ta müthiş bir 3 yıl geçirdiğini ifade eden Massa, 4. şampiyonluğun kendi için de bir rekor olacağını söyledi. İstanbul Park Pisti'nin kendisine uğur getirdiğini vurgulayan Massa, ''Burada müthiş bir 3 yıl geçirdim. Dördüncü şampiyonlukla ilgili de çok umutluyum. Şampiyon olursam kendi içimde bir rekor olacak'' diye konuştu.

İstanbul için sol boyun kaslarını geliştirmek adına özel bir çalışma yaptığını anlatan Massa, ''Bu pist çok zorlu. Saat yönünün tersine olduğu için sol boyun kaslarını geliştirmek zorundasınız. Geçen haftalarda boyun kaslarımı geliştirmek için boyun makinesinde özel olarak zaman harcadım'' diye konuştu.

Raikkonen ise İstanbul Park'ın kendisinde güzel anıların yanında güzel olmayan anılar da bıraktığını ifade ederek, ''İlk olarak başka bir takımda F1 şampiyonu olmuştum. Zor bir pist ama bu zorluk burayı keyifli duruma getiriyor. Zor bir sezona başladık. Son birkaç yarışta iyi bir ivme kazandık. Gelecek yarışlarda hakettiğimiz yerlere geleceğimize inanıyorum. Tabii ki hakettiğimiz nokta için biraz zamana ihtiyacımız var'' dedi.

0 yorum:

page counter