18 Haziran 2008 Çarşamba

Kimi Raikkonen galibiyete olan hasretini gidermenin peşinde.

Dünya şampiyonu Kimi Raikkonen, formuna dönmeyi umut ettiği bu hafta sonu yapılacak olan Fransa GP'de galibiyete olan hasretini gidermenin peşinde.

Fin pilot, son iki yarışta puan alamamış ve sıralamada 4.lüğe düşmüştü. Raikkonen, şampiyona lideri Kubica'nın 7 puan gerisinde.

Ferrari pilotu, tekrar kazanmak için hiç bu kadar aç olmadığını ifade etti ve son yarışlardaki hayal kırılıklarını arkasında bırakmayı amaçladığını söyledi.

Kimi Raikkonen: "Kazanmak için bu denli büyük bir arzu duyduğumu hatırlamıyorum. Takım, bütün pistlerde güçlü olabilen bir araç hazırladı ama son yarışlarda işler yolunda gitmedi."

"Geriye bakıp son yarışta neler olduğunu düşünmeyi sevmem. Kötü düşünceleri yanımda taşımam çünkü bu sadece benim zaman kaybetmemi sağlar, sonucu hiç bir şekilde değiştiremezsiniz."

"Gelecek GP'ye konsantre olup mümkün olan en iyi sonucu elde etmeye çalışmak çok daha iyi"

Geçen sene Fransa'da podyumun ilk sırasında yer alan Raikkonen, bu hafta sonu Ferrari'nin pistte çok rekabetçi olacağına inanıyor.

Raikkonen: "Son GP'lere kıyasla Magny-Cours'da işlerin gerçekten farklı göründüğünü düşünüyorum. Geçen sene sezonumun pratikte yeniden başladığı yerdi burası, Fransa ve puansız iki yarışın ardından şimdi ihtiyacım olan da bu"

"Bu pisti seviyorum ve arazımız için mükemmel olduğunu düşünüyorum. Rekabetçi olacağımızı ve azami sonuç için (piste) çıkabileceğimizi düşünüyorum"

0 yorum:

page counter