17 Ocak 2008 Perşembe

Kovalainen'in McLaren'da keyfi yerinde

Fernando Alonso'nun takımdan ayrılmasından sonra Renault'dan McLaren'a transfer olan Kovalainen, İngiliz ekibine katılmasından sadece bir kaç hafta sonra McLaren içinde yaşadıklarının, duyduklarından çok farklı olduğunu belirtti.


Kovalainen, "McLaren'a gelmeden önce çok farklı hikayeler duymuştum. Fakat bu yorumların neye dayanılarak yapıldığını anlamış değilim" dedi.

Jerez testleri sırasında gazetecilere konuşan Fin pilot, "Herkes çok dostçaydı ve beni hoş karşıladılar. Sakin bir atmosfer var ve herkes sıkı şekilde çalışıyor. Muhtemelen hayatımda daha mutlu olmamıştım" dedi.

Yeni McLaren MP4-23'ün testlerdeki performansının cesaret verici olduğunu kaydeden Kovalainen, aracın rekabet gücü hakkında tahmin bulunmayı ise geri çevirdi.

Kovalainen, "Araç hakkındaki düşüncelerim olumlu. Mühendisler çok memnun görünüyorlar. Fakat aracın ne kadar iyi olduğunu söylemek için henüz erken. Testlerde hangi noktada olduğunuzu bilemezsiniz. Çünkü diğer takımların ne yaptığını bilmiyorsunuz" diye konuştu.

Sezona iyi bir başlangıç yapabilmek için yoğun bir çalışma içinde olduğunu vurgulayan Fin pilot, "Geçtiğimiz yıl gerek fiziksel ve zihinsel olarak gerekse de teknik olarak hazırlıklı değildim. Takımla da çok fazla zaman geçirmemiştim" dedi.

Kovalainen ayrıca, "Mclaren'da fitness programımda değişiklik yaptık, şu anki çalışmalarımla daha iyi bir kondisyona sahip olacağım. Fabrikada daha çok zaman geçiriyorum. Sanırım Melbourne'e çıktığımda geçtiğimiz yılkinden daha iyi bir pilot olacağım" dedi.

0 yorum:

page counter