19 Ocak 2008 Cumartesi

Pedro de la Rosa: 'Alonso'yu özledim'

İspanyol test pilotu Pedro de la Rosa, McLaren'dan ayrılan takım arkadaşı Fernando Alonso'yu özlediğini söyledi. Alonso ile Lewis Hamilton ve takım patronu Ron Dennis arasında yaşananlarla ilgilenmediğini söyleyen de la Rosa, 'Şahsen ben Alonso'yu özlüyorum' dedi.


36 yaşındaki de la Rosa, İspanyol Diario AS gazetesine yaptığı açıklamada, Alonso'nun gittiği takıma büyük katkı sağlayan bir pilot olduğunu belirterek, "Fakat onsuz çalışmaya da alışacağız" diye konuştu.

Bu hafta Jerez'de yeni MP4-23'ü test eden de la Rosa, "Şimdilik, bana geçen yıl ki aracı hatırlatıyor. Sürmesi gayet kolay. Fakat daha ilerleme sağlanacak çok nokta var. Şu an tur zamanlarından çok dayanıklılık üzerinde çalışıyoruz. Şu ana dek de bir problem yaşamadık" dedi.

McLaren'da yarış koltuğuna geçme şansının çok zayıf olduğu itirafında bulunan de la Rosa, 2008'de geçmeyi umudu olan yarış aracının Heikki Kovalainen'e verilmesinin ardından Le Mans serisinin opsiyon olup olmayacağı sorusuna, "Bu gelişmelerin ardından McLaren'da yarışma şansım düşük. İleriki yıllara bakarsak, evet, başka bir seriyi düşünüyorum" cevabını verdi.

0 yorum:

page counter