23 Aralık 2007 Pazar

Ferrari mutsuz

Ferrari yönetimi Mclaren'in casusluk skandalını yönetmesinden, özellikle son özür mektubuna kadar suçsuz oldukları hakkında ısrarcı olmasından dolayı mutsuz.

Ferrari Başkanı Luca di Montezemolo ve CEO Jean Todt, İtalyan basını ile yaptıkları toplantıda Mclaren'in casusluk olayını yönetiminden dolayı kızgın olduklarını belirtti.

Corriere dello Sport'a konuşan Todt "Mclaren toplantıya belgelere ulaşmadığını söyleyen 200 çalışanının imzası ile geldi. Ancak 3 ay sonra FIA bazı şeyleri doğruladıktan sonra bunun tamamen yanlış olduğu ortaya çıktı. Yanlış dökümanı imzalamaları için kendi personelini kullandı."

"Dennis spordan men edilmeli mi? Biz FIA'nın yerine karar veremeyiz. Bakalım 2008'de organizasyon nasıl şekillenecek. Burası bir anda değişen bir dünya."

"Şuan aralık ayındayız ve şampiyona martta başlayacak. 3 ayda birçok şey değişebilir." dedi.

Le Repubblica'ya konuşan Montezemolo "26 temmuzda verilen ilk kararı unutamıyorum. Benim için sezonun en kötü anıydı. Eğer Ferrari olarak kesin kanıtlarla gelmiş olmasaydık hiç bir şey olmayacaktı ve Mclaren tüm bilgilerle devam edecekti." dedi.

Mercedes'in skandal ile ilgisi hakkında ise "Mercedes'in tutumuna şaşırdım ancak bu konu hakkında konuşmak istemiyorum." dedi.

Mclaren'in Ferrari'ye ait bilgilerin kullanıldığı parçaları üretmeyeceğine dair verdiği söz hakkında ise Montezemolo "En azından renklerin farklı olacağı hakkında ikna oldum. Kırmızı bir Mclaren beklemiyorum. Başka bir şey hakkında konuşursak daha iyi olur." dedi.

Montezemolo aynı zamanda Mclaren'in ve Hamilton'un Autosport ödüllerinde kazandığı ödülleri eleştirdi.

Montezemolo "İngilizler sportmenliklerindeki eksikliği gösterme şanslarını kaçırmıyor. En iyi araç kazanandır ve kazanan da Ferrari'dir" dedi.

0 yorum:

page counter