11 Mayıs 2008 Pazar

Jarno Trulli, Türkiye Grand Prix'inde puan alamamalarını, start anında pozisyonlarını koruyamamalarına bağladı

Başlangıçta 8. iken ilk turun tamamlanmasıyla 11. sıraya gerileyen İtalyan pilot, "Benim için yarış daha başlangıçta bitti" diye konuştu. "İlk virajda bir karışıklık meydana geldi ve sanırım bir araç bana temas etti" diyen Trulli, şöyle konuştu:

"3 sıra birden kaybettim. Benim için yarışın kırılma noktası o andı, çünkü daha sonra yerimi tekrar elde edebilmek adına hiçbir şey yapamadım. İlk turdan son tura kadar, Coulthard'ın arkasında sürekli fırsat kolladım. Bu gün yarış boyunca, elimden geldiğince mücadele ettim."

Bu yarış, Trulli'nin son 4 yarıştan bu yana puan alamadan ayrıldığı ilk yarış oldu. Toyota takımı, Trulli'nin takım arkadaşı Timo Glock'un da yarışı 13. sırada tamamlaması sonucu Türkiye'den eli boş ayrıldı.

Glock ise şunları kaydetti: "Bu gün aracın performansı iyiydi, ancak trafiğe takılıp kaldık. Startta, Nakajima ile Fisichella arasında yaşanan kazadan kendimi korumak için oldukça yavaş kaldım. İlk virajda Barrichello'nun arkasındaydım ve ondan hızlıydım, ancak bir türlü geçemedim."

0 yorum:

page counter