19 Mayıs 2008 Pazartesi

Monako'dan podyumla dönebiliriz

Nico Rosberg, Williams'ın, Türkiye Grand Prix'de aldığı hayal kırıcı sonuçların ardından Monako'da orta gruptaki mücadeleye geri döneceklerini, hatta podyuma bile çıkabileceklerini söyledi.
Sezonun ilk yarışı olan Avustralya'da finişi gören üçüncü pilot olan Rosberg, "Monako'da yarışmayı gerçek büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. Ayrıca önümüzdeki iki yarışın da çok heyecanlı geçeceğini düşünüyorum. Monako, gerçek bir Williams pisti. Kanada da öyle" dedi.

Rosberg, "Her iki pistte de, Türkiye'de olduğundan çok daha iyi bir şansımız olacağı kesin. Monako'nun, biraz da şansın yardımıyla yeniden podyuma çıkabileceğimiz yarışlardan biri olduğuna inanıyorum" diye konuştu.

Alman pilot, "Müthiş bir hafta sonu olacak. Bu aynı zamanda kendi evimde bir grand prix. Ailem ve arkadaşlarım, hepsi orada olacak. Monte Carlo'da yarışmak için sabırsızlanıyorum" şeklinde konuştu.

Takım arkadaşı Kazuki Nakajima, Williams'ın yeni aerodinamik paketi sayesinde iyi sonuçlar alacağına inandığını söylemesine rağmen ise daha temkinli ifadeler kullandı.

Nakajima, "Monako'nun benim için büyük bir sınav olacağını düşünüyorum. Geçtiğimiz yıl GP2'de yarışırken çok iyi olmadığım bir pistti. Monte Carlo'da Formula 1'deki ilk yarışım olacak. Pist kolay değil. Büyük bir kabiliyet ve keskinlik istiyor. Tüm pilotlar için ciddi bir test" dedi

0 yorum:

page counter