9 Mayıs 2008 Cuma

Trulli: "Hala F1'deyim, çünkü hızlıyım"

Formula 1'de 11'inci yılını geçiren Jarno Trulli, Türkiye Grand Prix'si öncesinde CNN TÜRK'e özel konuştu. GP2 pilotu Jason Tahincioğlu'nun sorularını yanıtlayan 34 yaşındaki İtalyan pilot, F1'de beş yıl daha yarışmak istediğini söyledi.

Jason Tahincioğlu: Jarno Trulli Formula 1 aracını kullanırken neler hissediyor?

Jarno Trulli: Araba kullanmak benim ruhum, benim hayatım. Yıllardır bu işi yapıyorum. Başka bir şey yapmayı düşünmedim. Kendimi iyi hissetmek için her zaman aracıma atlıyorum. Aracım kendimi rahat ve güvende hissettiğim bir yer. Bu benim doğamda var. Hızlı bir aracı kullanmak büyük bir mücadele gerektiriyor. Her tur aynı mücadeleyi yapmak gerekiyor.

J. Ta.: Aracından istediğin performansı alamayınca neler düşünüyorsun?

J. Tr.: Her zaman en iyi performansı vermek için konsantre oluyorum. Kesinlikle bazen araç istediğiniz gibi olmuyorum. Bu zamanlarda da fiziksel olarak araçla mücadele ediyorsunuz. Diğer pilotlar senden hızlıyken sakin olup durumu değerlendirmelisin. Nerede olabilirsin nerede bitirebilirsin ona bakmalısın.

J. Ta.: Formula 1'e geldiğin beri çok ciddi pilotlarla yarıştın. Sen de 11 yıldır Formula 1'desin bu istikrarını neye bağlıyorsun?

J. Tr.: Hala Formula 1'deyim. Çünkü yeterince hızlıyım. Kendimi iyi hissediyorum. Takımla birlikte hareket edebiliyorum. Aracı bana verdiğiniz zaman neler yapabileceğimi görüyorsunuz. Bu da neden hala burada olduğumu gösteriyor. Toyota'da takım olarak çok fazla emek harcıyoruz.

J. Ta.: Kaç yıl daha Formula 1'de yarışmak istiyorsun?

J. Tr.: Formula 1'de üst düzey olarak 4-5 yıl daha yarışabileceğimi tahmin ediyorum. Tabii ki zamanla genç pilotlar gelecek. Gerektiği zaman ben de yerimi gençlere bırakacağım.

Formula 1 Petrol Ofisi Türkiye Grand Prix'sinde Cuma günü ilk antrenmanlar 09:55'ten, ikinci antrenmanlar 13.55'ten itibaren CNN TÜRK'ten canlı olarak ekrana gelecek.
Diğer Formula1 Haberleri
• Trulli: "Hala F1'deyim, çünkü hızlıyım"
• İstanbul Park'ta hafta sonu programı
• Hamilton İstanbul'da podyum istiyor
• Raikkonen: "Bu yıl yeni bir yarış olacak"
• Kovalainen'e yarışma izni çıktı
• Hamilton: "Şampiyon olacak kapasitem var"
• Ferrari yeni burnu İstanbul'da kullanmayacak
• Weigl: "Anlaşmayı Nick Fry bozdu"
• "İstanbul Park yarış izlemek için ideal"
• Alonso Türkiye yarışı için iyimser
Tüm Formula 1 Haberleri

Yorumlar

0 yorum:

page counter