21 Mayıs 2008 Çarşamba

Kubica: Monako'da Zafer Zor

Robert Kubica, bu hafta sonu Monako'da yarışı kazanabileceği yönündeki düşünceleri önemsemiyor.

Bir sene önce Monte Carlo'daki ilk yarışında güçlü bir sürüş sonrası 5. olan BMW pilotu, pistin doğası ve Ferrari'nin geçen seneki zayıf performansına rağmen bir galibiyet için mücadelenin zor olacağına inanıyor.

Monako'nun, BMW'nin 2008'de yarış kazanmak için en büyük fırsatı olup olmadığı sorulduğunda Kubica: "Bu zor. Elimden geleni yapacağım ama kazanacağımızı söylemiyorum"

"McLaren'in genellikle olduğu gibi çok güçlü olacağını düşünüyorum ve bizim de en az geçen seneki kadar rekabetçi olmamızı umuyorum. Ardından elimizden geleni yapacağız ama bir galibiyetin çok zor olacağını düşünüyorum."

Kubica, Monako'daki yarışların tahmin edilemez ve sürprizlere açık olduğunu da belirtti.

Kubica: "Her zaman oludğu gibi Monako'da bir çok soru işareti olduğunu düşünüyorum"

"Tamamiyle farklı tipte bir pist ve aracın size zorlamak için güven vermesi önemli."

"Cadde pistlerinde aracın hakimiyetinin ve sürülebilirliğinin kolay olması çok önemlidir ve geçen sene gördüğümüz gibi Ferrari, burada sıkıntı yaşadı. Bu yüzden Monako'da temponuzla ilgili asla emin olamazsınız. Bu yüzden söylediğim gibi, bir çok soru işareti var ve nerede olduğumuzu bilmek için yarına kadar bekleyip görmemiz gerekecek"

"Aracımızın bu piste iyi uyduğunu düşünüyorum. Geçen sene burada çok rekabetçiydik ama söylediğim gibi tepki verebilme kabiliyeti burada çok önemli"

"Tepki verebilmenin geçen seneki araçta daha iyi olduğunu düşünüyorum. Ama bunun sorunsuz olup olmadığını yine de görmemiz gerekiyor. Eğer öyleyse, oldukça güçlü olmamızı bekliyorum ama sörmemiz lazım"

Polonyalı pilot, bu hafta sonu Ferrari'nin çok daha güçlü olacağına inanıyor ve geçen seneki sorunları yaşamayacaklarını düşünüyor.

Kubica: "Ferrari'nin bu tip aynı hataları iki kere yapacak bir takım olduğunu düşünmüyorum. Geçen sene neyin yanlış olduğunu analiz ettiklerine ve bu yarış için daha iyi hazırlanmış olacaklarına eminim"

0 yorum:

page counter