5 Mayıs 2008 Pazartesi

Trulli istanbul'da güçlü olacağız

Jarno Trulli takımı Toyota'nın Türkiye'de güçlü performansını sürdüreceğine emin olduğunu söyledi.

Ancak İtalyan pilot böylesine sıkı mücadelenin olduğu grupta ilk 6da yarışı tamamlamak için araçtan meksimumu çıkarmaları gerektiğini düşünüyor.

Bu sene yapılan tüm sıralama turlarında son 10 pilot arasında kalmayı başaran Trulli son 3 yarışta da puan kazandı.

Trulli "Kendimize güveniyorum çünkü İspanya'da da güçlü olduğumuzu gösterdik ancak aynı zamanda ilk 6'da bitirmemiz için elimizden gelenin en iyisini yapmamız gerektiğini de gösterdik."

"Mücadele çok yakın ve çok küçük değişkenler bile sonuçta büyük farklar oluşturabilir ve bu yüzden zorlamaya devam etmeliyiz."

"Bu sezon şu ana kadar tüm pistlerde rekabetçi olduğumuzu kanıtladık bu yüzden yine sıralamalarda son 10'u ve puan kazanmayı hedeflemeliyiz. Bu hafta sonu yine olumlu bir sonuç almaya kararlıyım ve bunun için güçlü bir konumda olduğumuza inanıyorum." dedi.

Timo Glock ta daha önce iyi işler çıkardığı İstanbul için sabırsızlandığını söyledi.

Glock "Türkiye'de iyi anılarım var çünkü GP2'deyken orada bazı güçlü ve heyecanlı yarışlar çıkardım. "

"2006'da Hamilton ile olan çok yakın mücadeleyi hatırlıyorum ve geçen sene burada 2. yarışı kazandım. Türkiye'de ilk 4 dışında bitirdiğimi hatırlamıyorum bu yüzden burada iyi bir rekorum var."

"Aracımız bu sezon hep güçlü göründü ve bu hafta sonu için de geliştirmelerimiz var. Bu da herkesin ne kadar sıkı çalıştığını gösteriyor. İspanya'da benim için zor bir hafta sonu oldu. Bu yüzden Türkiye'de biraz daha şans ve Toyota için ilk puanlarımı kazanmayı umuyorum." dedi.

0 yorum:

page counter