15 Mayıs 2008 Perşembe

Robert Kubica, BMW'nin Türkiye'deki performansının bir kereye mahsustu

Robert Kubica, BMW'nin Türkiye'deki performansının bir kereye mahsus olduğunu ve takımının hâlâ Ferrari ve McLaren ile mücadelede yer aldığını düşünüyor.

Kubica ve takım arkadaşı Nick Heidfeld, bu sene ilk kez Ferrari ve McLaren'den uzak kalarak geçen hafta sonu Türkiye'de yapılan yarışta 4.lük ve 5.likten öteye geçemedi.

Ve bazı insanların, bu performansın BMW'nin geriye düştüğünü gösterdiğini düşünmesine rağmen Kubica, durum hakkında daha olumlu.

Kubica: "Türkiye, ilk iki takımdan çok uzak kaldığımız ama diğerlerinden de önce göründüğümüz geçen senekine benzer tipte bir yarıştı."

"Umarım tek yarışlık bir meseledir. Ayrıca Monako da Kanada'da McLaren ve Ferrari'ye daha yakın olup mücadele edebilmeyi umuyorum"

Kubica, İstanbul ve Barselona'da BMW'nin podyuma çıkamamasının, takımının geriye düştüğünün kanıtı olduğu yönündeki düşüncelere inanmıyor.

Kubica: "Herkesin bildiği gibi biz, kış testlerinin başlangıcında sıkıntı çektiğimizi düşünüyorum. Sorunların çözülmesi ve bu aracı çalışır hale getirmek için herşeyi bir araya getirmede çok çaba harcandı."

"Bunu yapmayı başardık ama en muhtemeli, elimizdeki herşeyi zaten koymuştuk. Hâlâ, Türkiye'niin sadece bir yarış olduğunu düşünüyorum. Çünkü, Barselona'daki tempomuza oldukça şaşırmıştım"

"Yarışta ve sıralamada McLaren'in temposunu yakalayabilirdik. Bu yüzden takımdaki bazı insanların 4.lükle hayal kırıklığına uğramış olmasına rağmen ben memnunum. İyi bir şekilde yiyorsan, iştahın daha da artar diye düşünüyorum"

Kubica'nın kendine güvendiği bir konu da BMW Sauber'in zayıf noktaları, kavrama sonunu çödüğü.

Kubica: "Türki için çözdüğümüz bazı meselelerimiz vardı. İstanbul'da başlangıç çok iyiydi ve görünüşe göre sene başındaki debriyaj özelliklerine geri döndük"

"Türkiye'de, Avustralya'da sahip olduğumuz kavramanın aysını vardı ve her iki kalkışta çok iyiydi. Şu anda ilerlemenin zirvesinde olduğumuzu düşünüyorum ve çok daha iyi görünüyor"

0 yorum:

page counter