11 Mayıs 2008 Pazar

Türkiye Grand Prix'sinde puan almayı başaran Nico Rosberg, Williams'ın elde edebileceği en iyi sonucun da bu olduğunu ileri sürdü.

"Yarışın sonucundan memnunum" diyen Rosberg, şunları kaydetti: "Ben Heidfeld'in dış tarafındayken o da aracı geniş olarak alınca, bir tehlike geçirdim. Kaybetmeye ramak kalmışken, şans eseri harika bir ilk tur çıkardım. Benim orda olduğumu bilmiyordu. Bu yüzden pist dışına çıkmak zorunda kaldım."

"Geri döndüğümde pozisyonumu kaybetmiştim ama 3. virajda Coulthard ve Trulli'yi geride bıraktım. Bütün turlarda herşeyimi ortay koydum ve bugün benim için harika bir gün oldu. Daha fazlası şu anda mümkün değil. Ama geleneksel olarak aracımıza uygun olan önümüzdeki iki yarışı dört gözle bekliyorum."

Takım arkadaşı Kazuki Nakajima ise, Giancarlo Fisichella'nın ilk virajda kendisine çarpmasının ardından bir turdan fazla pistte kalamadı. Japon pilot pite döndüğünde aracının onarılamayacak kadar hasar aldığını öğrendi.

0 yorum:

page counter